by amanda

|
här är det i full gång säger jag bara. jag har precis målat tå-naglarna medans de andra flygt någon flygplan med kontroll som de köpte igår. den fastnade nyss i trädet så bror min blev ledsen och alla ojade sig om hur man skulle få ner den. men de lyckades till slut. idag har vi gått runt i stan, fottat och kollat i affärer. ni ska snart få se vad jag har köpt hem idag. vi ska snart grilla till middag så det blir jätte mysigt. bloggar om en stund igen, pussar amanda <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: