by amanda

|
Godmorgon mina söta läsare ! Snart bär det iväg till gotland. Jag, pappa therese (pappas tjej) Kalle (Thereses barn) ska dit så det ska bli mysigt. Tyvärr inte min syster så datorn kommer vara med så jag kan fördriva tiden lite.. Jag ska bara vänta på att de andra ska bli färdiga och sen åker vi. Jag nås på mobilen lika bra som förut om inte bättre (?) Kommer sitta på båten i 3 och en halv timme så bomba mig med sms om ni är vakna. Men kommer faktiskt inte ihåg om man har täckning. Jaja, jag bloggar så fort jag kan. pussar amanda <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: