by amanda

| New in, Vardag

hejhej. idag har inget speciellt hänt. jag och matilda hittade ingen bio att gå på så jag åkte till globen och hämtade pengar eftersom pappa jobbar där. sen satt jag i gullmars och väntade på matilda i kanske 20 minuter. när hon väl kommit åkte vi in till t-centralen/hötorget för att jag skulle köpa en klänning/tunika. efter det gick vi runt och kollade i olika affärer men hittade tyvärr inte det vi sökte efter och det var så varmt så vi åkte till kärrtorp. skulle egentligen hem till mig men tobias och jonte var vid centrum så vi stog och snackade med de ett tag men sen drog det. jag och matilda gick till max gård och väntade på honom. när han kom ut gick vi hem till mig. chillade galet och gjorde pannkakor eftersom jag och matilda inte ätit på hela dagen. pannkakorna var söder och smakade skumt men helt okej endå =) vi stannade kvar ett tag men gick sen ut igen. drog till centrum men visste inte vad vi skulle göra så max drog hem. jag och matilda bestämde oss för att åka till åkeshov och sen tillbaks igen. men vi hade bara hunnit till hötorget innan vi ändrade oss och vände tillbaks igen. båda höll på att somna och vi var så trötta så vi såg verkligen slitna ut. jag och matilda slogs och höll på. påvägen till mig kom philip och robin så de följde med hem till oss. och vi var verkligen så trötta så vi la oss i hallen med skor som kudde (?) jag tvingade de i allafall att gå sen för att pappa skulle komma hem strax efteråt. jag och matilda la oss på soffan och kollade på någon skit bra film men kommer tyvärr inte ihåg vad den heter "/ åt lite middag under pauserna och kollade sen klart. vid 10 någonstans kom tage så vi satt ute och snackade lite med honom sen gick han och matilda. jag packade klart min väska till gotland och sen duschade jag. nu sitter jag med lockigt hår framför datorn och chattar .. ska snart logga in på playahead och facebook. kolla bloggar och chatta på msn. ska upp 5 imorse så skriver inte fören jag kommer fram eller på kvällen imorgon. pussar amanda <3

klänningen som följde med mig hem !