by amanda

| Vardag
nu är jag hemma igen, eller jag kom hem för 20 minuter sen men jag kom inte in på blogg.se så det var därför jag inte bloggade direkt. jag gick i allafall till farmor och kollade på sommarkrysset där. efter blev det 101 dalmatiner eller vad filmen heter. när jag skulle gå vem helt ensam i mörkret utan lampor så trodde jag nästan att något djur skulle komma och skada mig men jag hade väl tur (?) imorgon ska i allafall mamma och mormor äta hos min farmor och hennes pojkvän som också bor här så jag kan nog uppdatera lite. bra va ?


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: