by amanda

| Vardag
imorgon vid någon tid så kommer jag att åka till min mammas landställe i en vecka. då jag inte kommer ha tillgång till internet på heela långa veckan. på söndag nästa vecka åker jag hem till stockholm igen så då blir det nog mycket mer uppdatering. jag vill verkligen hem nu men jag får stå ut en vecka till. fortsätt att läsa min blogg medans jag är hos mamma, och glöm inte att komentera jätte mycket så får ni mera uppdatering av mig. länkar ni mig på era bloggar så länkar jag tillbaka och bla bla. gör reklam för mig och ni får något bra tillbaks. puss amanda =)


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: