by amanda

| Vardag
nu är vi tillbaka igen och vi har haft mycket trevligt. vi åkte dit och fick stå ett tag i kön sen gick vi in och tog ett bord på en resturang. vi hade tänkt att äta på resturang men det var fullbokat både dit och hem. på båten spelade vi yatzy,  körde kort, köpte godis i taxfreen och spelade på spelautomater men vann inte speciellt mycket. jag gjorde av med kanske 20-30 kronor och vann 5 =) menmen, när vi var framme tog vi sen bilen hem men stannade påvägen och tankade. jag kanske snart ska till farmor som kommit ut idag, beror på om syster och matthias ska till hans pappa, vi får se. jag bloggar nog senare. pussar amanda <3



Aydan

Fina bilder! =)



P.s

I min blogg har jag listat de 6 snyggaste kvinnorna i kändisvärlden, vad tycker du? Har jag rätt eller är jag heeeelt ute och cyklar? =)



http://aydans.blogg.se/2009/july/topp-6-finaste-kandis-kvinnorna.html

Lukia

Jag rekomenderar din blogg gmn.

Den är jättefin, sen så lägger du ut bilder,

som man ska. Right? Hahah, love u



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: