by amanda

|

idag blev jag väckt klockan 9 av olika själ så jag gick upp halv 10, gjorde mig klar och åt frukost. när jag var helklar väntade jag på att mamma skulle fixa det sista så hon sen kunde skjussa mig till pappa med all min packning. inte så mycket hittils eftersom jag inte är klar men två tunga kassar i alf (a) när jag kommit till pappa sa vi hejdå eftersom jag inte träffar mor min på över en vecka "/ hon åker till örebro och jag till gotland. det har blivit ändringar, min syster ska inte med dit så datorn kommer vara med. så jag kommer blogga men inte lika mycket. morgon & kväll ungifär. kamera & usb sladdar är med så ska försöka bjuda på mycket bilder ! jag har ju fortfarande inte lagt in bilderna från helgen som jag lovade er med therese har inte haft tid så ni får de en annan dag det lovar jag. men nu ska jag och matilda kolla om vi hittar någon bio eftersom det här vädret är så tråkigt ! pussar amanda <3

bild från höstas ..



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: