by amanda

|
HejHej, dagen efter nyår : ) Klockan 12 blir man väckt av Ronja och vi gick och la oss klockan 5 -.- Haha klockan 12 gic vi upp och åt frukost med alla dom andra, och sen gick dom ut på promenad, det var bara jag Ronja Karro & Marcus kvar, fast Karro och Marcus sov fortfarande. Jag och Ronja kollade på filmen " Livet runt 35 " eller vad den heter ; ) Haha sen när det var 10 min kvar på den så kom alla hem igen. Dom andra fikade och efter filmen satte sig Ronja med dom andra och jag sminkade och gjorde mig klar. Efter kanske en halv timme / timme så åkte alla hem och nu sitter jag framför datan och väntar på linn. Hon ska sova hos mig, vi skulle egentligen sova hos henne men jag fick inte eftersom hon bor i Huddinge nu och pappa känner inte hennes mamma plus så ville han att jag skulle vara hemma -.- haha jag ba suck medans linn vart skit glad <3 aja men vad gör man inte för hennes skull : ) Jag vet faktiskt inte riktigt än vad vi ska göra, men jag skriver kanske senare ikväll. Pussar amanda. Dagens bild är på Cornelia sötis : )

i miss u and love you älskling <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: