by amanda

|
hejhej, igår träffade jag tilda lippa och joel senare i allafall för jag hade inte ont i magen längre. dom var hemma hos lippi och kollade på film så jag fick skjuss dit, efter filmen skulle joel hem för att han hade gäster så jag tilda och lippi följde honom till tuben och efter gick vi hem till tilda. där kollade vi på filmen " beck - advokaten " den var ganska bra och efter det gick vi ut igen och var med joel. vi var med honom i 45 min i kärtorp sen skulle vi hem. jag lippa och tilda skulle sova hos tilda, så när vi kom till bagis igen så köpte vi lite godis sen gick vi hem. hemma kollade vi på en halv film sen åt vi middag. efter middagen körde tilda och lippi playstation och jag var inne på datan. efter var vi inne i tildas rum och sådär. vi hade skit kul. på morgonen gjorde vi oss i ordning, körde lite playstation och sen gick jag och lippi hem till henne så vi är hos henne nu. jag ska gå härifrån klockan halv 5 och då ska jag kanske träffa annie. tilda är hemma för hon ska typ vara med dess. aja nu ska jag gå pussar amanda. dagens bild är på hempis <3

förlåt för allt som hänt, det var mitt fel. jag hoppas du kan förlåta mig för jag vill inte leva ett liv utan dig, utan min bror. du betyder otroligt mycket för mig, och du är guldvärd. jag vill aldrig förlora dig, förlåt förlåt förlåt älskling. jag saknar dig mer än allt hempa. jag kommer alltid älska dig, det vet du !  


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: