by amanda

|
hejhej, jag sitter hemma hos pappa och har skit ont i magen. egentligen skulle jag lippa och tilda vara med pabblo men jag pallade inte. min mage tog över allt -.- ; ) haha så jag gick hem, först låg jag bara i soffan och kolla på tv. nu sitter jag framför datan och bloggar. pappa och therese är och åker långfärdsskidor :o eller vad det heter : ) så jag är ensam hemma, karro är hos mamma. egentligen skulle jag och lippi sova hos mamma igår men karro blev magsjuk i norrtälje så då kunde jue inte vi sova där, så vi sova hos lippi. vi träffade leon och hempa vid 5 , efter vi hade vart i stan. fast vi var aldrig i stan utan vi var i nacka centrum, vi skulle köpa ett par likadana jeans där men dom fanns inte i lippas storlek så vi åkte till sickla en stund senare, där köpte vi dom och åkte hem. aja hempa sa att leon skulle ha gäster så att han inte skulle vara med när vi skulle vara . men såklart inte, jag ville inte vara med leon : ) för vi bråkar fortfarande så jag och lippa gick typ ifrån dom när dom kom. efter ett tag dissade dom oss och skulle hem till hempa och äta pizza :s haha så vi gick oxå hem för det var skit kallt. aja, jag ska väl bara vara hemma idag tror jag så jag skriver kanske senare. dagens bild är på mig och lippa i våra nya finfina jeans : ) <3 juste igår började jag bråka med linn också för att hon försvarar leon och hempa i något hon inte har ett skit jävla anning om. haha jag ba lackade x) aja pussar amanda. 
  


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: