by amanda

|
hejhej, idag när jag vaknade hade jag fått sms från fanny där hon frågat om någon ville vara med henne idag så jag sa ja, och sen gjorde jag mig i ordning och en timme senare träffade vi i sandsborg. där hoppade jag på tåget för att hon var där, och sen åkte vi vidare till farsta. jag skulle köpa en ny hårfärg och hon ett par örhängen. vi hittade inte dom så vi åkte in till stan för att kolla om dom fanns där, det gjorde dom inte heller så vi åkte till globen för att äta på donken där. men det var jue typ någon match så det var skit mycket folk. vi köpte maten sen gick vi ut från donken och satt oss på en bänk och åt. efter det åkte vi till bagis för fanny ville träffa putte, när nästa tunnelbana kom så åkte vi till skarpnäck och gick hem till henne. där visade jag några videos på youtube och sen ringde becca och frågade om vi ville träffa henne. det ville vi jue såklart så vi mötte henne vid tuben och sen åkte vi till bagis. där gick vi till gården med madde emilio sigge och några andra. efter kanske 10 minuter drog jag fanny och becca till kärrtorp för becca ville sola solarium, jag och fanny väntade utanför. när becca var klar åkte vi till bagis för att vänta på fredrik, men helt plötsligt kunde inte han så då åkte vi till hammarbyhöjden för att sen ta tuben tillbaka men när vi är i björkhagen kom jag på att vi kunde gå upp på hammarbybacken och det vill dom också så vi gjorde det. påvägen dit, upp och ner halkade jag seriöst typ 10 gånger. dom garvade som fan och till slut vart jag tvugen att hålla i becca fast jag ramlade lika mycket för det : ) haha där uppe fottade vi och sjöng " sthlm i mitt hjärta " haha , pinsamt men skit kul. sen åkte jag hem, för dom skulle ändå också hem. nu sitter jag i allafall och äter middag, jag ska vara med dom imorgon också. vi ska till hammarbybacken imorgon också men dom ska till stan först så dom ska ringa mig. men jag skrev mer imorgon, pussar amanda <3
dagens bilder är på fanny och becca älsklingar <3
     
Anonym

WOOOOOWWW, cooooling som hänger i bagis med becca & fanny .. (not)

..

sätt in en bild på bara fanny, vill se hur hon ser ut?

Anonym

jävla äckel fjortisar



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: