by amanda

|
hejhej, när ella skulle hjälpa mig lite med bloggen så gjorde hon den ganska så konstig om man säger så och sen visste hon inte hur man ändrade tillbaka :s sjukt tröttsamt, men snälla söta Siobhan har hjälpt mig lite. tack så hemst mycket gumman. imorgon vet jag inte vad jag ska göra, men jag tror jag åker till farsta eller något med mamma och kollar på kläder och ny hårfärg. jag ska jue färga mitt hår igen för min vanliga hårfärg börjar komma ut : ) jag är typ frisk igen, så det är jue toppen : ) jag började typ bråka med tilda för en stund sen för att hon kallar fanny hora och dom typ bråkar. jag tycker verkligen det är sjukt omogen att kalla någon som är oskuld hora :s aja men i allafall, vi får väl se hur det blir med det. men nu ska jag gå, pussar amanda <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: