by amanda

|

Genom dag & natt, hat & kärlek, eld & vatten, vått & torrt kommer jag kämpa för dig.
Jag ger aldrig upp, min kärlek för dig går inte att beskriva älskling. jag älskar dig otroligt filippa.

Hej,

om du vill ha en ny bloggdesign så har jag en till utlottning just nu, nu har jag gett bort denna två gånger tidigare och alla har sagt nej när dom väl fått den, kika detta inlägg; http://jyees89.blogg.se/2009/january/3-gangen-gillt-utlottning.html



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: