by amanda

|
hejhej, idag var skolan typ som vanligt. skit tråkigt men ändå roligt : ) efter skolan skulle jag vara med annie, men vi kunde inte bestämma oss om vad vi skulle göra så jag gick hem. när jag kom hem ringde annie och frågade om vi skulle vara eller inte, så jag sa ja och så kom hon hit. vi sitter just nu framför datan men vi ska snart äta och kanske kolla på en film. jag skriver senare när jag kommer hem till min mamma, för jag är just nu hos pappa. men nu måste jag gå, pussar amanda. dagens bilder är på mig tilda elin annie och lippa. jag älskar er tjejs <3
 
angelica

jag älskar oss'



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: