by amanda

|
hejhej, idag efter skolan gick jag och tilda hem till henne medans vi väntade på denise och fredrik. vi hade skit kul så länge vi tog bilder med trosornas på huvudet och matilda hade även på sig sin pappas kalsonger (a) kanske lite omogna men : ) denise var hemma och hämtade hårfärg och fredrik lämnade sin väska. men denise hittade i allafall inte sin färg så när dom kom så gick vi till ica och köpte färg där. när vi sen kom hem så färgade vi deras hår blondt och vid 4 tiden gick fredrik hem. bådas hår blev skit fint och bilder på det.  i allafall precis när vi är klara och sitter och äter macka kommer tildas pappa hem, dom börjar bråka så vi går in till tildas rum. efter en stund går jag och denise hem för att hon ska äta och jag går vidare. så ja, nu sitter jag jue här och skriver blogg. jag skickade också bilder från denise mobil så här kommer några också. aja men nu ska jag gå och snart äta, pussar amanda <3

         
bild 1 : denise färgar tildas hår.
bild 2 : tilda.
bild 3 : jag & tilda.
bild 4 : denise.
bild 5 : leon linn olivia och hempa.
bild 6 : denise och olivia.
bild 7 : denise och elvira. ( tror jag )
bild 8 : denise.
bild 9 : denise & sanna.
cornelia

Ta bort bilden på mig nu!

Anonym

''sexig'' tilda är x)<3

agnes

Snygg bild på Tilda XD <3

Limpan

Fin fina bilder :) <3

Matilda

Jag är faktiskt väldigt snygg på den där bilden ..

angelica

gulliga alla är <3

elviradenfina

det är faktist jag och nisse så det va rätt



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: