by amanda

|
hejhej, idag finns det så mkt att skriva. det började på lektionen innan lunchen. jag fick sms av hempa där det står " istället för kung fu panda så säger man kung fu amanda, fattar du ni har samma kroppsstorlek haha / bhs " ( björkhagensskolan ) så efter lektionen åker jag lippa tilda elin annie petter svante joel och phille dit för att prata med leon och hempa eftersom vi antog att båda var med på smset. dom visste inte att vi skulle komma, men dom står utanför skolan när vi kommer så vi börjar gå efter dom, men dom springer in i skolan och hämtar en lärare. vi går in efter men när vi ser läraren så går vi tillbaka till tuben igen. men när vi står på perrongen så ser vi hur det kommer typ 30 stycken i en klump från skolan, påväg emot oss. så vi antog att leon och resten hämtat dom.. så vi åker till hammarbyhöjden, och när tuben kommer dit och vi åkt tillbaka till björkhagen påväg till kärrtorp så står typ alla på perrongen, men vi pallade inte gå av så vi åker vidare. då smsar typ skit många mig och ber oss komma tillbaka och dess ringer, men vi pallade inte så vi sa att dom skulle komma till kärrtorp istället så dom gjorde det. leon stog kvar på perrongen med några utan att vi visste det och hempa var typ kvar på skolan enligt vissa men vissa andra inte .. när sen dom i bhs ska åka tillbaka så springer vi upp på perrongen och ser leon men innan vi hunnit få tag på honom så stängs dörrarna och dom drar. när vi är tillbaka i skolan undrar lärarna vart vi tog vägen så vi  berättar allt istället för att ljuga. jag vart även tvugen att berätta allt om bråket med leon som varat innan i 1 månad och 3 veckor utan att jag ville. lena ( lärare ) tänker såklart ringa hem till oss för att berätta vad som hänt, men innan hon gör det så ringer vi själva och berättar eftersom det alltid är bäst så. min pappa & mamma blir inte ett dugg sura på mig men självklart  besvikna eftersom jag alltid stått så nära leon. men dom blir mest sura på hempa eftersom alla sms jag fått kommer från hans mobil och jag har kvar dom.  dom skrev jue även till mig förut att min mamma höll på med mig i sängen. och det kan jue jag såklart anmäla honom / dom för, incest kallas det.. min mamma och pappa vill ringa hem till killarna men det får dom inte för mig. iallafall så efter det när vi slutat går jag lippa och elin hem te mig. där äter vi och sen ringer pappa, han vill helt plötsligt ha hempas nummer så han kan smsa honom. jag ville inte, men vart typ tvingad. han skrev såhär " hej amandas pappa här. om inte du slutar skicka taskiga sms till amanda så kommer vi ringa dina föräldrar, vi har sparat smsen. och om inte det hjälper så kommer det bli en anmälan. " då svarade hempa okej, sen skrev pappa något mer. då skrev hempa " jag ska aldrig göra om det, och jag ska säga förlåt " sen typ 3 min senare skriver hempa förlåt till mig och skriver att han saknar mig. jag svarade bara förlåt. först fick jag inte ens prata med leon och hempa, nu får jag typ det men alla tycker att jag ska låta allting vara. jag ska nog försöka med det. jag har smsat smått med leon också , ville veta hur han reagerade. och han säger att han inte vart med på smset men att han fick alla skuld och att hans morsa fick gå på något jävla möte med skolan. men nog om det, orkar inte skriva mer. det var i stort sätt allt men ni som vill veta mer når mig på mobil, pea och msn. för mer på bloggen skriver jag inte, men pussar amanda. <3
natsen

fett dålig stil av hempa . jag var jue där men jag visste inte alls vad som hände



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: