by amanda

|
hejhej, jag och filippa gick senare ut och var med filip söder. vi gjorde typ ingenting, satt på skolgården vid våran skola och pratade. helt okej fast skit kallt om fötterna. filip typ jagade filippa så båda typ halkade i en skit stor vattenpöl ! usch usch, senare gick vi alla hem för vi orkade inte vara ute. jag och filip bor så nära så vi tog sällskap, och så berättade jag om pea för honom för han hade precis gjort en ny, och aldrig vart inne förut : ) nu sitter jag framför datan i allafall och har precis gjort spanska och " bananproblemet " en uppgift i skolan. imorgon ska jag vara med filippa, bion blir inte av så vi ska se på tisdag istället. bröllopsduellen och den har jag sett framemot ända sen den kom på reklam på playahead. föresten så gjorde jag en facebook för säkert 4 månader sen, så adda mig dom som vill. amanda lindstrand, skriver imorgon om vad vi gjort. pussar amanda <3
mimmi

fin blogg amanda :) <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: