by amanda

|
hejhej, idag skulle egentligen jag vara med tilda eftersom vi skulle göra läxor tillsammans x) men så blev det inte, jag åkte till mina kusiner i tyresö eftersom ena min kusin fyller år den 29/1, hon fyller 3 år : ) vad tilda gjorde har jag ingen anning om. jag tror hon har vart hemma och suttit framför datan. ifall så när vi kom dit så åt vi först lunch och sen så körde jag emma ( kusin, fast inte hon som fyllde år ) och karro wii och en stund senare så fikade vi. efter det så körde vi igen men efter en stund orkade vi inte mer så vi gick in på emmas enga bärbara data som hon fick igår och jag visade henne hur man sparade bilder från nätet till datan. och efter det åkte vi hem. jag och karro blev skjussade till pappa men innan det så sprang jag bara fort upp till mamma och hämtade en tröja, när vi kom till pappa jag gick in på datan ochsnart ska jag träffa lippa. jag ska sova hos henne, och där ska vi väl hitta på något men hon ska även ringa sin pappa som bor i örebro och fråga om vi får komma dit nästa helg typ : ) aja men nu måste jag gå för jag ska typ möta henne. pussar amanda. <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: