by amanda

|
hejhej, idag efter skolan skulle jag och lippa vara med hempa men han dissade oss och sa att hans brosa blivit sjuk. så vi var med svante joel petter och phille en stund istället. en stund senare ringde vi hempa och han kunde tydligen vara med oss då för då hade hans mamma kommit hem. vi mötte honom i hammarbyhöjden och sen gick vi upp på hammarbybacken. direkt när vi kommit upp gick vi ner igen för det var så jävla kallt. helt plötsligt lackar typ hempa och spinger iväg, han gick typ hem så vi åkte hem till mig och körde playstation. först något crayz frogg spel och sen singstar. lite senare börjar jag bråka med hempa för att han anklagar mig för att jag ljuger men han kunde inte säga vad jag ljög om ? :s. sen så sa han " jag vill inte vara din bror längre, allt var nog ett stort misstag att vi ens blev vänner " jag ba aha, jag pallar seriöst inte med honom just nu. han har förändrats så jävla hårt och typ ingen av mina vänner känner igen han nu för tiden -.- aja men lippa ska äta här, sen hämtar hennes mamma henne vid typ halv 9. men jag skriver senare. pussar amanda, <3
   
 
bild 1 : jag & elin.
bild 2 : joel.
bild 3 : jag & lippa.
bild 4 : jag elin tilda & lippa.
bild 5 : jag & elin. 


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: