by amanda

|

jag är så jävla trött på dig nu så jag vet fan inte vart jag ska ta vägen längre. jag gav dig en till chans men du sumpade den efter bara 1 - 2 dagar. jag trodde att jag kunde lita på dig på nytt, men självklart inte. du är precis den du var förut och har inte förändrat dig ett dugg. jag är besviken på dig, sjukt besviken. jag pallar inte med dig när du dissar och tror du är bättre än alla andra hela tiden. jag förväntade mig något mycket bättre av dig, men jag hade fel om dig som vanligt. du svek mig om igen, jag orkar inte med dig längre. du var killen som aldrig skulle kunna göra något sånt. jag har pratat med många om dig och ingen tycker du är dig själv längre. måste du göra till dig och hålla på? förlåt mig men seriöst ser du inte själv vad du orsakar ? dag ut och dag in får jag stå ut med din falska personlighet. jag fattar inte vem du blivit. du kan inte göra ett ända skit på egen hand, du måste alltid ha någon som skyddar dig och din bakrund. seriöst, om någon lämnar mig så gör du också det ? om någon dissar mig gör du också det ? om någon skrattar åt mig måste du också göra det ? så var du aldrig förut men nu tror du att du måste vara någon helt annan för att passa in. men du har fel där. man förlorar bara vänner själv när man låtsas vara någon som man inte är. jag pallar inte med dig. du sa upp dig som vän hos mig och sen tror du att alla problem är ur världen. men där finns det ett minus, såhär kommer det ligga till länge till så det spelar ingen roll vad du gör. inget kan få mig att ändra mig om inte mig själv. och det kommer jag inte göra. dina falska ord får mig att känna mig världelös. det ljuger om vänskapen och en massa annat. hur tror du att jag ska kunna gå vidare och släppa allt när det ända du gör är att försöka trycka ner mig ? varje kväll jag gråtit för dig, aldrig mer kan jag säga dig. du är inte värd mina tårar längre. jag tycker synd om dig, alla som snackar  skit om dig varje dag. skämms du inte ? det skulle jag gjort som fan om jag var du. förlåt, men det är slut här nu. du vet vem du är om du tänker efter. och dagen du inser vad du gjort, den dagen finns inte jag kvar i ditt liv längre. men tills dess kommer jag älska dig av hela mitt hjärta, oavsett dina avskyvärda fel. </3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: