by amanda

|
hejhej, idag blev jag väckt klockan 11 fast jag är fortfarande lite sjuk. Pappa tror att jag blivit frisk men direkt efter jag ätit lite kände jag hur illa måendet kom tillbaka, men jag har inte spytt eller något och jag hoppas att jag inte gör det heller. Egentligen ville jag åka till mamma idag som det var bestämmt att jag skulle göra men tydligen inte , så jag kanske åker till henne imorgon. Idag kommer min kära älskade Lippi hem. Fast hon kommer hem klockan 7. Jag hoppas jag blir lite friskare så vi bara kan träffas och säga hej, för det var så länge sen jag träffade henne. Hon åkte nämligen bort dagen vi slutade skolan -.- fast jag har pratat med henne i telen varje dag. Men jag ska gå nu, orkar inte mera. Pussar amanda.


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: