by amanda

|

hejhej, vi var aldrig med den där killen och jag var dessutom inte med lippa heller. hon typ lackade på mig idag efter sista lektionen för att jag lånade hennes parfym. jag har sagt förlåt men hon svarade inte satt, jag vet inte. jag var i allafall med yosra efter skolan och vi busringde några från playyah, och sen så kollade vi lite på tv och var inne en kort stund på datan. klockan 4 skulle hon vara hemma så jag följde henne till centrum. påvägen dit så smällde vi några smällare i en tunnel så det lät som fan x) aja nu är jag i allafall hemma, gör typ ingenting. pussar amanda



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: