by amanda

|
hejhej, nu sitter jag hemma hos lippa, vi ska snart äta. ikväll vet jag inte vad vi ska göra om vi inte träffar någon senare. jag ska i allafall sova här och imorgon hos mig om vi får. jag har just laddat upp en massa bilder på datan så nu kommer dom : ) pussar amanda. <3 
        
bild 1 : jag.
bild 2: svante.
bild 3 : svantes öga.
bild 4 : jag & annie.
bild 5 : jag & lippa.
bild 6 : joel
bild 7: micke.
bild 8 : jag & elin.
bild 9 : jag.


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: