by amanda

|
hejhej, jag glömde skriva igår. men igår var jag med alex lippa och elin. vi var hemma hos alex och hans mamma bjöd oss på choklad munkar x) efter drygt några timmar åkte jag och elin hem till lippa och var där ensamna medans filippa var i skarpnäck och var barnvakt. när hon kom hem så följde jag och lippa henne en bit hem, sen gick vi hem till lippa och åt middag där. och halv 8 gick vi ifrån lippa och jag kom hem 20 över 8 : ) hemma var jag inne på datan och gjorde läxor. idag var jag med tilda och linnea. linnea bor jue i järfälla så det var en bit för henne att åka, vi mötte henne i centralen och sen åkte vi till bagis och väntade medans tilda klippte sig. efter var vi med phille svante joel och petter. vi var i kärrtorp skarpnäck och bagis. aja senare och jag och linnea hem till mig och åt middag här, och nu sitter vi framför datan. jag skriver kanske senare, dagens bilder är på lite olika, pussar amanda.
  
första bilden : jag lippa och tilda såklart. §
andra bilden : linnea älskling <3
tredje : marko, miss u : )


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: