by amanda

|
hejhej igår blev svante slagen av phille i ansiktet, fast svante slog jus såklart tillbaka. haha aja svante har värsta blåtiran och hela kinden är blå av typ blåmärken x) bilder på det kommer imorgon eller på fredag : ) aja idag efter skolan gick jag och lippa hem till mig och åt mellis. efter det så satt vi framför datan en stund och sen gjorde vi läxor. när vi precis var klara med engelskan ringde mamma och frågade om vi kunde följa med till länna och kolla på ett par le coq skor, dom var ganska fina så dom köpte vi fast jag får dom inte fören på min födelsedag -.- haha aja nu sitter jag hemma och lippa är barnvakt i skarpnäck så hon ska ringa efter och då ska vi träffas. jag vet inte riktigt vad vi ska göra menmen : ) aja men nu ska jag gå, dagens bild på radwan från i sommaras : ) aja pussar amanda. <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: