by amanda

|
HejHej alla, igår när jag och linn kollade på film fick jag skit ont i magen av en fakking äcklig choklad och så mådde jag skit illa. klockan 2 ungifär hade vi hunnit kolla på 2 och en halv film, och så skulle jag gå upp och ta en Ipren, men det hann jag aldrig innan jag kände att jag behövde spy x) (a) haha så jag sprang upp till lilla toaletten och gjorde mitt där. pappa vaknade såklart och han klädde på sig och bäddade linns säng som skulle sova hos mig, haha pappa och jag gick ner till henne efter ett tag och frågade om hon ville ha skjuss hem eller om hon ville stanna. och hon ville stanna. vi fixade klart allt sen gick vi och la oss. jag låg vaken till klockan halv 4 sen behövde jag göra mitt på toaletten igen x) efter gick jag ner och låg på soffan en stund :o och sen gick jag och la mig igen, jag kunde fortfarande inte sova men somnade vid 6 i allafall och klockan 12 väckte linn mig. vi skulle egentligen vara idag och jag skulle med till hennes mammas cafe och hjälpa till men det kunde jag jue inte : ( jag har fortfarande ont i magen och jag kan inte äta något -.- jag ska gå nu, ska kolla på tv. ville bara blogga lite först. skriver kanske senare, pussar amanda. dagens bilder på linn älskling. 
   


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: