by amanda

|
hejhej, sitter hemma framför datan med elin och tilda som dansar som fan - till låten whine up på http://tobbeno1.se. dom ska typ sminka sig och ta lite bilder medans jag är inne på datan och sen ska väl jag oxå umgås lite men jag orkar inte just nu : ) idag skulle tilda träffa pabblo klockan 4 och innan var jag elin och tilda hemma hos tilda och åt nudlar. haha och vi hade bestämmt att jag och elin skulle följa efter dom från björkagen och sen hem till pabblo, vi skulle typ ljuga lite och säga till tilda att hon skulle vara med oss, men det blev skit misslyckat. vi hann inte fören dom var hemma hos pabblo så elin och jag plingade på honom. jag stog typ nere vid porten och helt plötsligt så ba går elin också hem till han. så jag går ut och står och väntar på dom i snön i 15 min -.- haha aja , sen åkte vi hem till tilda och sen elin för att hämta deras grejer eftersom dom ska sova hos mig idag. sen gick vi hem och åt, och nu är jag som sagt inne på datan medans dom sminkar sig. jag skriver kanske mer ikväll annars imorgon. pussar amanda.
   


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: