by amanda

|
hejhej igår på kvällen var jag på grammis galan med pappa therese och karro. jag hade ätit middag innan hemma hos annie så pappa och karro hämtade mig där och sen åkte vi in till tekniska och hämtade tess där. efter det åkte vi ¨till en kebab och åt middag där. eller inte jag som redan ätit men dom andra. efter gick vi in till pressbyrån och köte en varsin sak sen ställde vi oss i kön för att få komma in. när vi gjort det satte vi oss på våra platser och 10 min senare så började det. det var ganska kul, vissa låtar var bra men vissa andra inte. när jag kom hem såg jag lite på film och sen stängde jag av halv 12. jag skulle upp dagen efter klockan 7 för då började skolan igen efter lovet och jag somnade klockan 4 -.- så jag har bara sovit i 3 timmar : ) haha aja nu är jag hemma hos tilda och vi skulle egentligen vara med hempa men han typ dissade oss. men jag måste gå nu, pussar amanda.


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: