by amanda

|

det största misstaget jag gjort i mitt liv var när jag förlorade dig. den enda som alltid förstog sig på mig och stöttade mig. men jag svek dig, när jag ångrade mig och sa förlåt så vägrade du. vi kommer aldrig mer komma tillbaka, du vill inte. allt var mitt fel, jag vet inte hur jag ska klara mig igenom livet nu. jag behöver dig för att kunna överleva. utan dig fungerar jag inte, jag är inte värd att leva utan dig. jag kunde dela allt med dig och berätta allt för just bara dig. du var den man kunde lita på, vi var alltid så lika. vi kände samma, vi delade mycket även om vi nästan aldrig träffades. jag saknar det, men jag sabbade allt ! hur fan kunde jag ? du sa saker till mig jag aldrig trodde du skulle säga och jag sa saker till dig. men det var så mycket mer än så. svek och tårar. du stöttade och lyssnade alltid på mig. du var den enda som fick mig att glömma honom för stunden, dig kunde jag prata med om allt. jag visste att du inte skulle berätta vidare. men jag lät vänskapen rinna iväg, fan också. du är den underbaraste jag vet, helt guldvärd. jag glömmer aldrig första gången du sa " till den dagen jag dör kommer jag minnas dig som min ängel jag kunde dela mitt liv med. jag tänker stötta dig föralltid, jag vill ta en bild på dig som ska spikas fast i mitt hjärta. jag kan skrika så alla hör jag har bara dig att tacka för du har alltid varit till sån stor hjälp. vi ska klara oss tillsammans och när du fryser ska jag finnas där för att värma dig. du ger mig energi, du är mitt liv " dom meningarna kommer jag bära med mig i hela mitt liv, dom betyder så otroligt mycket för mig. en tjej sa till mig för någon dag sen att jag skulle ta vara på dig för att du var värdefull och att du och jag verkligen passade ihop. och jag försökte göra som hon sa men du vägrade. jag vet att jag gjorde fel men jag gör vad som helst för att det ska fungera mellan oss. jag kan offra allt, jag vill verkligen. när du sen ångrar dig kan du alltid komma till mig. du är alltid välkommen, tveka aldrig. jag kommer alltid älska dig, förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt mig. elvira egarp, texten går ut till dig </3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: