by amanda

|

utan dig skulle jag aldrig ha kommit såhär långt. det var du som tog mig hela vägen hit, det var du som fick mig att börja tro på mig själv. du hjälpte mig att resa mig upp, du fanns för mig när alla andra stack. det var bara du som stog kvar. du var den ända som litade på mig, den som vågade ta steget och ge sig in i mitt liv. för att du är äkta och ser folks innersta. du är alltid ärlig och öppen, du säger alltid som du tycker. jag älskar det ! du är alltid så säker på dig själv, jag önskar att jag kunde vara som du. lika modig och självsäker. alla skulle ha en sån vän som dig, då skulle alla må bra. men ibland blir det fel mellan oss, jävligt fel. när jag sa till dig att jag aldrig skulle leva utan dig vid min sida, och att jag skulle ta mitt liv om du lämnade mig så mennade jag det. utan dig är jag inte värd att leva, jag känner mig inte trygg utan dig. jag behöver dig för att kunna överleva. jag delade allt med dig, du var den ända som visste om mina innersta hemligheter. du var den ända jag behövde för att kunna ta mig igenom livet, men du lämnade mig ensam kvar. du och jag finns inte kvar, du övergav mig. vad gjorde jag för fel ? kan jag göra något så du tar tillbaka mig ? ge mig en chans, det är det ända jag behöver. om jag bara fick bevisa för dig så lovar jag att du inte skulle ångra dig. ett liv utan dig fungerar inte. det är helt värdelöst. du är den ända jag kan berätta allt för och lita på, jag behöver dig ! snälla, jag gör vad som helst. du vet att jag älskar dig mest av allt och att jag inte klarar mig utan dig. du är guldvärd, jag är inte värd dig. förlåt, men jag älskar dig. och jag kommer aldrig sluta göra det. när jag inte finns kvar mer sen så kom ihåg att du är den som jag håller taget om hårdast, även in i döden. jag släpper dig aldrig, i mitt hjärta finns du alltid kvar. oavsett om jag dör eller något annat. ta åt dig, du vet att det är dig jag mennar </3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: