by amanda

|
hejhej, idag skulle jag jue vara med fanny och becca. men dom ringer aldrig mig och dom svarar inte när jag ringer så vi får väl se hur det blir. jag hoppas dom gör det i allafall för jag har vart hemma ända sen nu och väntat på dom, och stannade hemma istället för att följa med mamma och karro till tyresö. mamma väckte mig för att hon precis gjort frukost till oss så jag och karro gick upp och så åt vi tilsammans. efter det kollade jag på tv och senare färgade jag mitt hår. det vart ganska så rött som förra gången men ändå lite skillnad. men nu måste jag gå, pussar amanda <3
bilder på mitt nya hår kommer senare för webben lackar -.-


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: