by amanda

|
filippa gick precis hem. vi har nyss ätit middag och precis innan det hade vi bakat kladdkaka och kollat på mamma mia. jag har typ sett den 100 gånger men den är alltid lika rolig att se. kladdkakan vart lite bränd för jag råkade sätta på 275 grader istället för 175 (a) haha sen den vart bränd utanpå men helt kladdig innuti fast den var ändå god. haha, jag och filippa garvade som fan när vi skulle välja kaka. jag vet inte varför men hon gjorde något så jag började skratta då gjorde hon också det och sen kunde vi inte sluta. men det slutade i allafall en tag senare med att jag ramlade ner på golvet och hon över mig haha sen sprang jag iväg då försökte hon dra tillbaka mig, men det gick inte ; ) haha. aja men hon åt hemma hos mig och efter maten städade vi undan efter oss från baket och middagen. jag kommer vara ensam hemma till klockan 21:15. för karro är på fotbolls-träning och pappa åkte till en kompis. det är bra för jag har lite ont i huvudet, jag behöver duscha och skriva klart en uppgift på datan. filippa gick för 3 minuter sen, men nu måste jag faktiskt gå. tack filip söder också för att du köpte silver vip till mig (a) men pussar amanda <3
 
...

Amanda jag säger inte vem jag är men du, jag vill bara att du inte ska tänka '' jag orkar inte mer '' som det står på pea för du ska veta hur tur du har. Jag förlorade allt och har inget kvar. du ska vara glad över det du har och för att du har dina vänner behåll dem, svik inte. De vill inte råka ut för det jag råkade ut för.

ville bara säga det.

lippa

jävligt god kakan blev ; )



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: