by amanda

|
hejsan alla sötisar, jag sitter hemma och väntar på att matilda ska äta och sen ska vi mötas eller så kommer hon hem till mig jag vet inte ännu hon skulle ringa när hon var klar. mamma och jouni är på bio och karro är på tjej middag och ska sova borta så jag och matilda är ensamna i stort sätt hela kvällen fast jag tror att vi ska vara ute och kanske träffa någon fast jag vet inte vem ännu. när vi kom till mormor tidigare idag så åt vi lunch direkt och sen tog vi det bara lugnt och pratade. och en stund senare så fikade vi och sen pratade vi också bara lite och sen åkte vi hem. när vi kom hem så kollade jag på tv i kanske en timme och ja nu sitter jag jue här framför datorn igen. jag tänkte slänga upp en outfit också men jag är inne på datan i mitt rum så jag orkar inte eftersom den är så otroligt seg. men jag tror att jag gör det senare när jag är med matilda och då kommer nog andra bilder också. men nu ska jag gå, pussar amanda <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: