by amanda

|

jag sitter hemma och har precis gjort mig klar. elvira kunde inte vara idag för hon skulle till sin farfar så jag ringde elin och frågade om hon ville träffas men hon fick inte tag på sin mamma och hon skulle endå till sin morfar och äta hemma hos honom. så jag valde att följa med familjen till mormor, vi ska äta lunch där och hälsa på min kusin vera. jag skriver mera ikväll för vi ska åka nu. puss & kram amanda <3

sanna

fin header :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: