by amanda

|
Anonym:

Förlåt.
Bloggen suger verkligen..
skaffe ett bättre intresse lilla hjärtat.


Anonym:
Orka amanda,
Orka verkligen Orka...
sexiga örhängen, sorry men dom passar verkligen inte på dig. släng dig i väggen eller gå och dö.
puss :)

Svar: jag bryr mig verkligen inte om vad du tycker, är bloggen dålig så läs den inte och låt mig bara vara. jag har inte bett dig läsa och jag har inte bett dig att ens lägga dig i mitt liv så gillar du inte mig så kan du lika gärna låta mig vara för du tjänar absolut ingenting på det. jag använder vilka örhängen jag vill och bryr mig verkligen inte om du tycker dem passar eller inte. och dessutom så tror jag att jag vet vem du är och du har jue likadana själv satt (?) det är inte direkt första gången just du klagar på mig. angående om att jag ska dö så ska jag faktiskt det en vacker dag så du behöver inte oroa dig. puss & kram.
bästavän

men håll käften.

tyck vad du vill, men hon är underbar !

så släng dig i väggen idiot. puss

bästavän

men håll käften.

tyck vad du vill, men hon är underbar !

så släng dig i väggen idiot. puss

jag älskar amanda,

fett fegt att vara anonym. om du ska skriva så där.

lippa

Idiot.

orka kommentera sådär?

ska du kommentera något ska det väll vara bra?

gå och dö puss (:

lippa

Idiot.

orka kommentera sådär?

ska du kommentera något ska det väll vara bra?

gå och dö puss (:

Anonym

du tar ju ändå åt dig innerst inne eller hur? :S

mimmi

men damp. gå och häng er som skriver sååå ! :O

tov

asså hur orkar dom. Dom säger 'skaffa dig ett bättre intresse' men vilket liv har dom? Kommenterar andras bloggar anonymt, vem är det som egentligen behöver ett bättre intresse?

PUSS



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: