by amanda

|
hejsan alla söta bloggläsare, jag vaknade för en timme sen av att mamma ringde mig eftersom vi skulle bowla idag. jag trodde vi skulle göra det på kvällen men vi ska istället åka till heron city och kolla på ikea och mysa lite : ) så jag hoppade snabbt in i duschen och gjorde mig klar. jag har precis sminkat mig och ska snart fixa håret. men jag har glömt platt tången hos mamma så idag blir det lockigt hår.  jag kommer skriva mer ikväll, puss & kram amanda <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: