by amanda

|
jag satt precis och tänkte på hur viktigt det egentligen är att älska sig själv. jag har aldrig gillat mig själv eller min kropp, så jag har alltid haft ganska svårt för att ta för mig av livet. jag har som sagt alltid varit rädd för vad folk ska tycka om mig, och tagit åt mig varje gång folk komenterat och klagat. men jag har lärt mig pågrund av några speciella tjejer att man ska älska sig själv och sin kropp. ingen är perfekt och så är det bara, alla har gjort sina fel. man måste trivas i sin kropp eftersom man ska leva med den i hela sitt liv. låt dig inte trampas ner av någon annan utan stå på dig själv och bry dig inte eftersom dom bara är avundsjuka när dom klagar. jag vet mycket väl att det är svårt att tänka positivt när man alltid legat på botten, men ta vara om dina vänner för dom finns här för att hjälpa dig. vissa vänner går bakom ryggen, lämnar en och sviker. sånna vänner ska man rensa bort och aldrig ta tillbaka. kom ihåg att du är bra precis som du är, och ni som redan mår bra och inte har några problem borde verkligen akta sig för att inte få dom jobbiga problemen. om du lyckats att inte må dåligt i hela ditt liv är du lyckligt lottad, ta vara på dig och låt aldrig någon trycka ner dig.
Anonym

Orka amanda,

Orka verkligen Orka...

sexiga örhängen, sorry men dom passar verkligen inte på dig. släng dig i väggen eller gå och dö.

puss :)

Tina

Smart skrivet, :)

Jag brukar tänka, att hjälper det att stå och hata eller tycka illa om mig själv. Blir det bättre, mår jag bättre av det här.

Svaret bli ju då förstås nej.

Det gäller att älska sig själv, annars blir det svårt för andra att älska en.



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: