by amanda

|

jag sitter hemma och gör läxan, nämnligen " bananproblemet ". den är faktiskt ganska tråkig men ändå intressant. jag är snart klar men håller på och renskriver på datan, jag har egentligen inte så brottom för den ska inte vara klar fören på fredag nästa vecka. jag har precis addat melker på pea & msn : ) haha, jag har typ aldrig pratat med honom förut. jag orkar inte sitta vid datan idag men jag måste göra läxan så jag lägger ut ett inlägg i allafall. jag har faktiskt fixat min blogg också, någon som ser det ? filippa har hjälpt mig för jag kan inte så mycket själv men jag börjar faktiskt fatta lite : ) men nu ska jag gå, pussar amanda <3
 

Melker

ja de e ja de

Melker

man är ju ball ;P

lippa

hhaha sexiga bilder ;)

vart e det ?

Matilda

vilka på bilden ?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: