by amanda

|
nu har jag kommit hem till pappa igen, jag har precis gjort klart vad jag ska ha på mig imorgon. ganska mycket faktiskt (tycker jag) karro ska nog inte följa med sa pappa eftersom hon fortfarande är sjuk, men det är jävligt tröttsamt att hon nu varit i stan och fikat -.- menmen, jag går upp klockan 6 imorgon och vet tyvärr inte när jag kommer hem, så jag hinner nog inte slänga upp ett inlägg på morgonen men kanske när jag kommer hem. vi får se, och så vill jag bara länka till desirées och paulinas bloggar eftersom dom är otroligt bra och sjukt värda att läsa. så alla som inte läst deras bloggar borde såklart göra det, jag läser de varje dag och jag kan garantera att du inte blir besviken : ) puss & kram amanda <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: