by amanda

|
nu har jag precis kommit hem igen, jag gick till pappa och hämtade färgen. jag fick låna hennes busskort så jag åkte dit men gick tillbaka. föresten så tänkte jag bara skriva varför jag inte antagligen inte ska vara med någon idag och det är för att jag egentligen skulle träffa mimmi. men hon och jag skulle bara vara till 4 för sen skulle hon träffa nadia. men hon var tvungen att följa med hennes mamma och köpa någon present till hennes lillasyster så det gick inte. om jag träffar någon senare är inte bestämmt, jag vet inte om jag orkar. men nu ska jag kanske hjälpa karro att färga håret. puss & kram amanda <3
kantima

Amanda liindstrand finns i mitt hjärta<33

jjuliaah

:/ tråkigt .. men hoppas du får det bra (a) <33 love u gumman



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: