by amanda

|

jag skulle jue som sagt vara med linn och leon. linn skulle sova hos mig men eftersom min syster blivit sjuk under natten så får hon inte. så jag föreslog att vi kunde sova hos henne igen men det ville inte hon. och nu så säger hon att vi inte kan vara för att då måste hon hem. så hon ska istället vara med emelie idag och sova hos henne efter. så vi ska typ inte vara men jag kanske ska vara med elin och matilda istället. jag tror att dom ska komma till mig vi får se. när jag sa det till leon så blev han typ skit glad, jag ba ursäkta (?) menmen, vi får väl se vad som händer idag. jag skriver senare, bild på dagens outfit. puss & kram amanda <3

Nadaa

aso skitfin blogg :)

amanda k

finast <3

Anonym

hhahhaaha, fett dum ju xD



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: