by amanda

|
hej alla söta, imorse blev jag väckt klockan 7 av att min syster var sjuk och ville fråga om jag hade en alvedon. men det hade jag tyvärr inte "/ så jag somnade om igen, och vaknade vid halv 11. då klädde jag snabbt på mig och drog till pappa. jag ville inte väcka karro och jag skulle dessutom städa hos honom och duscha. när jag kom hit så skottade jag bort snö från hela trappan och en bit på gatan och sen gick jag in och städade mitt rum och andra delar av huset. menmen nu har jag precis ätit frukost och ska snart hoppa in i duschen. sen ska jag platta håret och sminka mig och sen möta linn i centrum tror jag. och efter det leon : ) men nu måste jag gå, slänger in en bild på dagens outfit och bilderna från när jag och linn sov över efter jag duschat.  en bild kommer i allafall på mig annie och tilda. otroligt gammal ! puss & kram <3
alexandra

haha hon till vänster, hur gammal är hon egentligen ? 9 ? hhahhaha, ni andra var ju gulliga ..

Anonym

gammal bild? ;D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: