by amanda

|
hej alla söta bloggläsare, dagen har varit otroligt rolig och mysig men ganska komisk ; ) haha, när vi skulle gå från linn så fick vi springa som fan för att inte missa bussen för att linn sminkade sig och jag behövde gå på toaletten. och precis när vi är på andra sidan gatan så kommer bussen och åker förbi oss och nästa gick inte fören om 30 min. och klockan var då 13:12 och jag skulle vara i hötorget och möta min låtsas farfar där klockan 2 och det tar en timme att åka. så det var jue bara för oss att börja gå så länge. vi hittade inte till huddinge centrum men vi visste att det var jävligt långt, så vi gick i allafall och frågade en massa om vart vi skulle gå. haha och alla sa att det var ganska långt att gå : ) haha jag tror vi gick i typ en timme. men när vi gått lite mer än halva vägen så sitter några killar i en busskur och väntar på samma buss och så började dom kasta snöbollar på oss så vi pekade finger. haha, och vi hade jue räknat ut att vi skulle på samma. menmen så vi fick gå jävligt långt. när bussen kom så satt killarna på bussen längst bak så vi gick dit och satte oss 4 säten framför. det var bara två stationer, och när vi kommer fram så är det en min tills tåget kommer så vi springer som fan. och killarna springer efter oss, precis när vi kommer upp på perrongen så stängs dörrarna. killarna springer fortfarande och skulle typ med på samma tåg. det var bara 6 min tills nästa kom så vi satte oss och väntade. och när tåget kommer så går vi på men killarna går på i andra vagnen. menmen, när vi var i centralen gick vi jätte snabbt och sen mötte vi perre på hötorget och sen gick vi upp och provade glasögon (a) jag provade också i någon gratis grej. och där sa dom att jag ser dåligt på långt håll men att jag har bättre syn på nära håll än någon annan och att jag hade speciella ögon. haha, sen gick vi in på gina och jag köpte dom här örhängena. linn ville också ha sånna men det var dom sista "/ så hon köpte ett par svarta byxor och ett svart linne till. sen gick vi till tuben för att möta emelie där, vi kollade runt lite och sen drog vi till gullmars och bowlade. jag tror att linn vann, emelie 2:a och jag kom sist. vi pallade inte spela klart så vi kunde inte be om resultatet : ) haha, sen drog vi till globen och kollade lite i affärer och så åt vi varsin paj på donken och jag drack en cola till. sen kollade vi lite till och sen drog vi hem till mig och var inne på datan. efter en timme gick dom hem och då åt jag middag. jag väntar på att karro ska komma hem så hon kan fixa msn för hon laddar ner nya så just nu kan man inte logga in : ( men nu måste jag gå, puss & kram amanda <3
amandas elvira

oh du skriver så mycke.

hahah apa trött orkar

inte läsa allt.

men glömm inte att jag

älskar dig <3

Saga

Rolig dag:)<3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: