by amanda

|

hejhej, idag så var jag på bio med tjejerna. jag lippa annie och tilda slutade halv 2 och elin då. tilda behövde gå hem och hämta lite saker och det behövde annie också, så jag följde med tilda och lippa annie. jag och tilda missade tuben så vi var i bagis klockan 2 och då skulle vi möta dom andra i skolan igen. vi fick springa som fan, och när vi kom till perrongen igen efter vi vart hemma så hade vi precis missat den tuben också så vi åkte till skarpnäck och mötte den där : ) sen när vi var i skarpnäck igen drev vi med dom och att vi missat den också så dom lackade. dom sa att dom skulle åka i allafall så jag och tilda trodde det. vi gick igenom hela tuben, alla vagnar och sen ringde jag dom. då hade dom åkt till bagis för att möta oss, haha sen lackade dom ännu mer för att vi " ljugit " för dom. haha, så vi gick av i hammarbyhöjden och åkte tillbaka. då sa dom att dom missat så vi hoppade på tuben och åkte in till medis där vi skulle hämta ut biljetterna. men sen visar det sig att dom var på samma tub fast dom ville lura oss ; ) -.- haha, fast det var ändå ganska kul. vi hämtade ut biljetterna och sen gick vi till 7-eleven och köpte en kaffe latte. eller annie och elin köpte men vi andra drack typ upp den. jag drack typ för andra gången och det var inte så jätte gott, men ändå ganska okej. sen gick vi in på ica och dom köpte godis och jag en läsk. en cola faktiskt : ) sen gick vi tillbaka till söderhallarna och där tog vi en massa bilder på oss, skit fina fan § sen gick vi in igen till bion och där ställde vi oss i kön för att dom skulle köpa popcorn och läsk. jag själv klarade mig på min cola, men jag fick faktiskt smaka av deras godis och popcorn också : ) och så måste jag bara säga att det var annie som betalade, godiset, popcorna, läsken och biljetterna ! så snäll är hon, tack annie älskling. men sen fick vi i allafall gå in i sallongen. det var reklam, men i allafall. det satt fjortisar typ överallt förutom vi ! (a) filmen var så jävla bra, och tjejerna började böla fast faktiskt inte jag x) vi såg på " i taket lyser stjärnorna " jag har även läst boken. efter filmen var dess och olivia också där. dom skulle se på den i samma sallong fast efter oss. vi stog och pratade med dom en stund och sen gick vi. när vi kommit till kärrtorp drar tilda och elin för att dom ska på träning, och annie och lippa hem till annie för att dom ska äta middag. jag själv stannade i centrum med ida och emma, för jag träffade dom idag igen av en slump. vi stog inne på pressbyrån och pratade med " ankan " haha, sen gick jag hem för jag orkar inte hänga i centrum. jag har precis ätit och jag ska snart lägga in lite bilder på datan. här kommer några vi tog idag. pussar amanda <3
  

Matilda

det var grymt härligt den dagen <3

linda <3

Fina bilder <3

lippa

älskar er tjejer !

nora

vem är ankan?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: