by amanda

|

nu sitter jag hemma hos linn och vi har precis ätit kebab till middag. när hon kom hem till mig förut satt vi framför datan en stund och innan hon kom hann jag platta håret och sminkade mig gjorde jag i bilen : ) efter datan gick vi till centrum eftersom bussen gick därifrån, den kom 10 sekunder efter vi kommit till busstationen. i älvsjö bytte vi i allafall till pendeltåg och åkte 2 stationer och sen åkte vi buss några stationer. vi sprang som fan till bussen för vi trodde vi skulle missa den annars fast det gjorde vi såklart inte för linn är så jävla duktig på att räkna ut § menmen, efter middagen kollade vi runt lite i hennes villa och det är så JÄVLA fint här. en stund senare gick vi upp till vinden och där var det så jävla kallt så jag frös rumpan av mig :  ) haha,  sen tog linn med sig en skit fin väska ner så jag fick typ dampskratt. vi ska snart ladda ner filmen wild child tror jag. men nu måste jag gå, bilder kommer imorgon eller ikväll. passa på att kolla in linn, olivia och sagas blogg också, http://fnp.blogg.se : ) puss & kram amanda <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: