by amanda

|
hej alla söta bloggläsare, förlåt förlåt så jätte mycket för att jag inte har skrivit men när jag kommer ut till landet så visar det sig att pappa glömde datan på jobbet så jag har inte kunnat logga in "/ men i allafall så när jag kom dit så åt vi middag och sen drog jag till farmor och perre. där kom vi fram till att jag ska gå och prova glasögon imorgon eftersom jag inte ser på långt håll så en stund efter det gick jag hem igen och då hade vi gäster. jag orkar inte skriva vilka det var men jag berättade att jag ska prova glasögon och sen gick jag karro och mattias ner till hamnen eftersom det är skit tjock is där så vi gick runt och chillade en stund. sen gick vi upp till huset igen och när vi kom in spelade vi kort och fia med knuff : ) sen chillade vi bara och tog det lugnt och sen drog dom en stund efter det gick vi och la oss. imorse vart jag väckt klockan 10 men gick upp 11 typ. då satte jag på mig kläder dirket. och det blev 2 par tights under ett par jeans, ett linne, en kofta och pappas långärmade tröja, en halsduk, 2 par vantar, och min jacka för vi skulle nämligen ut på isen och åka fyr ljuling ( eller hur det stavas ) och motorcykel med en snowracer bakom. fast jag satt bara boken mc:n och fyrljulingen. det vart riktigt mysigt fast jävligt kallt även alla kläder. sen gick vi in igen och en stund senare gick dom andra te grannarna dära och fikade fast jag stannade hemma och väntade på att farmor och perre skulle komma så jag kunde åka hem med dom. istället för att komma hem vid 7, jag sitter hemma nu och bloggar. jag väntar på linn, jag ska sova hos henne i huddinge. men nu måste jag gå och platta håret, puss & kram amanda. här kommer bilder från landet och middagen i fredags. <3
             


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: