by amanda

|

hejsan , jag och filippa gick ut en stund senare och skulle då åka till kärrtorp. men vi missade precis tuben så vi tog tuben till skarpnäck och väntade sen på den som skulle gå tillbaka. när vi sen är i bagis så kommer nästa som går till skarpnäck. då ser vi ida och emma på den som ska till skarpnäck igen. så dom smsar och frågar vart vi ska så dom kunde komma efter och typ säga hej. vi skulle till kärrtorp och tydligen dom också : ) vi stog bara i centrum och pratade och sen åkte lippa hem. det var faktiskt ganska länge sen jag bara stog och hängde i centrum så jag tycker alla ska sluta klaga om det -.- aja, men filippa drog sen med tuben för hon skulle vara hemma halv 7. jag skulle egentligen också hem då men jag orkar inte så jag stannade med dom. vi stog och pratade med ankan på pressbyrån och sen åkte vi fram och tillbaka med tunnelbanan. till slut när klockan var 19:20 orkar inte jag vara ute längre för det var skit kallt så jag gick hem. när jag kom hem gick jag in på datan och en stund senare åt jag middag. jaja nu sitter jag jue här igen. faktiskt ganska tråkigt men jag är ju ända ensam hemma satt. imorgon ska jag på bio med annie och lippa, vi skulle gå själva men tilda och elin vill följa med och det är jue helt okej så vi får se hur det blir. men jag skriver imorgon, pussar amanda <3

lovisa

vem är ankan?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: