by amanda

|
nu sitter jag hemma hos elin med annie elin och lippa. tilda kunde inte vara med för hon ska åka skidor. vi har precis gjort middag men det vart lite misslyckat : ) tv:n funkar inte och ljudet på datan hackar så vi får väl se hur det blir. men jag kommer skriva mer när jag kommer hem för vi blir hemskjussade härifrån vid halv 11 och då ska jag till mamma och sova där. sen imorgon så tar jag bussen till landet men jag tror att jag kommer ha tillgång till datan där annars har jag mobilen med mig. men nu måste jag gå, pussar amanda <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: