by amanda

|

hejhej, sitter hemma med filippa och äter nudlar. alltid lika gott fast man börjar jue faktiskt tröttna lite eftersom vi åt det så ofta förut. vi gick egentligen hem för att jag göra läxan men vi orkar inte så vi gör det ikväll istället när vi inte är med varandra. eller i allafall jag. jag vet inte vad vi ska göra idag men vi kanske ska träffa annie och elin senare. dom är i stan just nu och shoppar så dom skulle ringa när dom var påväg hem så kunde vi kanske kolla på film hemma hos mig. men vi får se hur det blir. jag och lippa lackade påvägen hem för en massa killar i 4:an höll på och kalla oss fjortisar, horor, bitchar och subbor och sen visste dom inte vad det betydde :s men jag måste faktiskt gå, pussar amanda <3 dagens bilder är på cornelia, my och denise älsklingar <3
 

my elfstrand

bebu jag älskar dig <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: