by amanda

|
jag sitter hemma och väntar på Hanna. hon ska sova hos mig, vi ska kolla på melodifestivalen och bara ha en myskväll hemma tror jag. om vi är ute en stund innan vi går hem till mig är inte bestämmt ännu. men jag blev i allafall hämtad av mamma från filippa. och när vi kom hem gjorde vi fika till oss och karro. så åt vi det och jag & karro fick ett jätte fint halsband och en nallebjörn. här kommer lite bilder från dagens outfit, fikat & nallebjörnen : ) pussar amanda <3
 
 
 


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: